Friday, November 28, 2008

A day to remember

Tanggal 9 November 2008 akan tersemat dalam sejarah hidupku....tanggal di mana segalanya bermula. Sehingga hari ini (hampir 3 minggu) kami mengenali dan masih terus mengenali... (^_^)
Aku mulai sedar akan hikmah di atas segala yg terjadi sebelum ni. Dengan kehadiran si dia yg banyak mengajar aku, menasihati aku dan membimbing aku untuk menjadi muslimah yang berguna, dan meghargai aku (terima kasih utk dia)...mudah-mudahan hubungan yg terjalin di antara kami mendapat keredhaan dari Ilahi dan direstui semua pihak....
Sehingga saat ini, aku terlalu bersyukur di atas segala pemberiannya (sbb tu selalu guna status Hidup ini indah,hehehe)... aku gembira berada bersama keluarga yang memahami dan memberi dorongan kepadaku, dia yg aku sayang (walaupun dia jauh, hp tetap jd penghubung kita kan sayang), kawan-kawan especially my best fren shida, izan, sandy n yg lain-lain (x dpt nk senaraikan semua, ampun!!) yg x jemu memberi nasihat, semangat dan berkongsi segala kegembiraan dan kesedihan (thanks a lot (^_^)) n to ana n ela (thanks sudi sms akak ari²)

11 comments:

Mummy Jannah said...

amboi...........

azira rais said...

apa plak yg amboinya?marah ker? (^_^)

Mummy Jannah said...

bukan marah.............

azira rais said...

kalo x marah,hbs tu apa dia?jwb jgnx jwb yer...

Mummy Jannah said...

orang bertuah 2 abang saya...........
kn da terjawab

azira rais said...

sssshhh....senyap² dh ler...

Mummy Jannah said...

hehehe. tsilap.
jgn marah
xsgaja

azira rais said...

nanti belanja akak tau... :-p

Mummy Jannah said...

akak jumpe pun xnak.
camner nak blanjer

azira rais said...

akak x lari la...lambat laun nanti kita jumpa la,dun wori... (^_^)

Mummy Jannah said...

yelah 2