Friday, February 13, 2009

Hobi Baru...

Sekarang ni dah ada hobi baru...br perasan bila duk tgk pic yg aku selalu tangkap....x suka sgt nk bergambar (melainkan kena paksa dgn si kecik Yana tu la)..aku suka tangkap gambar sekeliling aku, mana yg menarik aku akan tangkap....x kirala time drive atau bersantai, mana yg aku suka aku snap jer...guna hp je pun, sbb tu je yg selalu ada dgn aku...hehehe....here some pics, enjoy....(^_^)

otw nak balik rumah, nampak plak pelangi... :-)


pertandingan bunga api @ PICC


kat PD...bestnya duk kt tepi laut...


adik tengah drive pun duk tangkap gmbr...hehehe


time tgk P.Ramlee d musical @ Istana Budaya...

cantik kan... ;-)

3 comments:

Mummy Jannah said...

smartnya adik...
leh ngorat?

azira rais said...

amboi²....jeling² ckit cincin kat jari tu yer...

Zaimun Yahyah said...

U have been tag my dear...!!!! :)