Monday, June 15, 2009

My Happy Weekend...(^_^)

Gumbiranya dpt balik Ipoh mggu lepas....wpun planning bertukar last minit, tp semuanya berjalan lancar....i spent my day with 'dia' yg dirindui....terima kasih dtg ke cni n tunaikan janji :-), i know he read my blog, kan kan?
Ari Sabtu asalnya nk g Taiping (ada wedding invitation) last minit bapak cancel sbb bapak selsema...kesian, 2la dh pesan jgn berjaga smpi lewat mlm tp duk tggu jgk smpi aku sampai...Wedding kt Tmn Golf x pegi, sbb nk msk tghari utk adikku tersayang (x sempat nk mkn pn sbb ada plan baru dgn Ana)..Lps bapak n mak dh blk, aku terus minta izin nk kuar n dpt greenlight....hurrey,dh lama x kuar jenjalan...kul 3 ptg, Ana dtg dgn Ninah...kitaorg g tgk cite Terminator,best²...sblm tgk movie, sempat mkn dulu (dlm masa 20 minit kitaorg kena hbskn pizza). First time mkn memasing menyepikan diri sbb nk hbskn cepat...
Lepas je tgk movie, Ana n Ninah nk g jalan² dulu, so decide pas mkn mlm br balik umah....g mkn kt Medan gopeng, beserta dgn seorang tetamu yg merancang mkn mlm kt ctu,hehehe...Lepas mkn, g amik Ela br aku balik umah....Smbl² tgk Majalah 3, kitaorg sefamili duk pasang langsir kt belakang (wah,tetiba aku rasa mcm mood raya plak)..disebabkan adik aku tgh ckp phone, terpaksa la aku beranikan diri panjat tangga nk pasang langsir tu....walaupun rasa gayat, tp okla...dulupn penah lasak jgk...
Ari Ahad, ada 'discussion' antara dua keluarga...hehehe, Alhamdulillah rasanya kata putus dh diambil...so juz TUNGGU....
p/s:
rindunya kt anak sedaraku Yana n Akmal...19 Julai 2009, Yana akan beraksi dlm rancangan Pondok², so watch out.....bila ye nk g Kota Damansara??mmm,let me check my time table first....

2 comments:

Naz Nur Nhazzla said...

biler tu

azira rais said...

mm,tggu la nanti dh confirm akan di war²kan