Tuesday, September 1, 2009

3 ari di Ipoh

Gumbiranya rasa hati dpt balik ke Ipoh utk 3 ari...Nasib baik tiket dh beli awal², smpi je kt Pudu punyala ramai org (almaklumla cuti 3 ari)...2 hari sebelum, aku text abg Man minta kak Fiza n Alya balik Ipoh minggu lepas....Wpun x sempat berbuka bersama keluarga Jumaat tu, tp dpt gak bersahur bersama (ayat memujuk diri)....Sabtu tghari abg Man baru smpi dr Kuala beserta dgn kak Fiza n Alya....rindunya dgn si tecik ni, dh lama x bersua muka.....Tengahari tu jgk Yana (ank abg Ei) call, bgtau nk balik...ingatkan dia main² jer....wah, mmg meriah la nampaknya...Bapak call abg Ji, kot² dia dpt balik tp dia payah ckit la nk balik...dh nk kawin, dia asyik OT jer.....Ari Sabtu mmg meriahla rumah tu, dengan pelbagai ragam anak sedara....dgn Yana yg asyik mengadap katun kt laptop, Akmal yg manja n Alya yg suka sgt kt kakak Yana tu....
Alya jual mahal bila nk diambil gambarnya

Tgk tu, buat² tgk tv plak bila kita panggil dia

Ni dh geram sgt la tu smpi bulatkan mata dia... :-p

Ari Ahad, ada moreh kt kg....ni la peluang utk aku berjumpa dgn sepupu²ku....Hbs je terawih, kitaorg ada meeting utk persediaan hari keluarga hari raya kedua nanti...n aku ditugaskan utk mengutip duit, huhuhu....Sapala yg mencalonkan diriku ini yer?mmg x patut betul....

Ari Isnin, hari aku pulang semula ke Putrajaya...mood pn dh ala² sentimental jer....balik ke Putrajaya lepas berbuka kt umah makcik di Tambun......Mujurla abg Ei sudi menghantarkan adiknya ini ke Putrajaya, tenkiu Bro....Mggu ni apa program plak yer? Yana dh mengajak aku ke rumahnya awal² lg....mmm, kena ikir dulu, ada benda nk kena setelkan...masa kian bergerak, persiapan belum dilakukan lagi......

p/s: baru text abg Ji....n ternyata berita baik yg diharapkan tidak kesampaian....terpaksa la aku mencari alternatif lain....sedang mencari mood utk kembalikan semangat ku yg hilang.....

No comments: