Wednesday, December 22, 2010

Tiba-tiba terkenang

kenangan suatu ketika dahulu

Baru-baru ni menatap gambar kwn2 time kawin n tiba2 aku merasakan sesuatu, mungkin perasaan aku sorang sahaja barangkali...


Actually time belajar di universiti, kami duduk 7 org...kiranya susah senang kami hadapi bersama-sama, tp xtau entah mengapa time majlisku hanya seorang sahaja yg datang iaitu bestfrend aku aka pengapit ku...Yg lg dua org adala juga mengirimkan ucapan tahniah kepadaku n mengkhabarkan kebarangkalian x dpt hadir atas sebab2 tertentu tp yg lain senyap dan sunyi....sedangkan pada 2 majlis sahabat2 yg terdahulu, hampir kesemuanya ada wpun pada masa yg berlainan...entah apa silapnya atau aku sahaja yg cepat terasa hati, segalanya mungkin...mmmm


Pada hari majlis ku juga, mak dan bapak ada bertanya di mana kwn2 serumah dahulu?pertanyaan tu juga membuatkan aku tertanya2 juga....Aku luahakan kepada best fren ku, dia minta aku x usah terlalu fikirkan sangat, tp tetap juga terdetik di hatiku....maafkan aku duhai sahabat, andai ada kekurangan diri ini pada kalian semua...mungkin ada perbuatan atau tingkah lakuku yg membuatkan kalian penah terasa dahulu....


Walaupun begitu, aku tetap bersyukur kerana pada majlisku kwn2 yg dh lama x bersua muka, kwn2 sekolah rendah, sekolah menengah n kwn2 baru hadir sama....mengenangkan hal ini, membuatkan hati aku kembali normal sedia kala....


No comments: