Saturday, December 12, 2009

Secara Tiba-Tiba.....

Ntah mengapa dlm mggu ni dh beberapa ari tanpa sedar aku melampiaskan rasa marah pd org lain wpun pd hakikatnya aku x marah...mungkin dh beberapa ari aku rasa mcm aku 'keseorangan' dan aku x mencuba isi 'kekosongan' itu dgn membzkn diri....so menyebabkan akhirnya mlm smlm dgn mudah sekali air mata ini menitis....mlm td juga berlaku sesi luahan antara aku dgn shbt baikku n kwn ku, utk menjelaskn rasa ketidakpuasan hati masing²....lepas chatting dgn adikku mlm td (wpun aku x luahkan pd dia) barula rasa lega ckit n aku kembali ceria spt selalu.....
Berkali² aku pesan pd diri ini agar kuat n tabah dlm menghadapi kehidupan yg keseorangan kerna pd akhirnya kita juga akan keseorangan....
Alhamdulillah, wpun aku masih 'keseorangan' tp aku akn mula sibukkan diri ini dan aku dh mula merancang apa yg aku akan lakukan pd hujung² mggu....

No comments: