Friday, January 22, 2010

Masa Mengemas Sudah Tiba...

Smlm tiba² mood mengemas dtg....selama ni ikut dan jer, tp smlm mmg all out aku mengemas...asalnya aku nk asingkan baju yg nk anta blk Ipoh n yg nk diguna lg...sudahnya hbs 1 almari aku kemas dan hasilnya baju yg sedia ada tggl ckit jer...hehehe, xpe xpe mmg akupn jarang ada kt umh skrg ni....setakat baju tidur jer yg aku selalu pakai...baju t-shirt mmg jarang sgt pakai sbb hujung mggu aku selalu ada urusan....Maka, hasilnya adala 4 beg yg akan dibawa balik ke kampung...mmm, kt mana nk diletakkn baju ni agaknya...Memandangkan aku ni menumpang, so stor sementara aku adalah di dlm bonet kete...insya-Allah bulan depan aku balik Ipoh dgn kete, so bolehla beg² tu aku bawa sekali....barula rasa sedap ckit mata memandang bila tgk almari baju dh kemas teratur baju harian, baju tidur n baju jalan....

No comments: