Friday, January 6, 2012

Setahun Telah Berlalu

i love u my dear...



Bismillah dan salam buat semua......

Actually ni entry dah terlewat sebulan tp saya tetap ingin mencoretkannya sekadar ingatan di masa akan datang...Tanggal 10 Disember 2011 yg lalu genaplah setahun saya dan suami diijabkabulkan dgn ikatan pernikahan....Kami berdua x sempat menyambutnya memandangkan 4 jam sebelum ulangtahun perkahwinan kami, lahirlah cahaya mata kami yg pertama.....Namun begitu saya tetap memanjatkan kesyukuran kepada Allah SWT kerana dikurniakan kepada saya seorang suami yg begitu sempurna saya kira......Buat suamiku, Muhammad Saiful bin Abdul Mutalib abglah pelengkap dalam kehidupan sayang dan terima kasih di atas segalanya....i love u so much dan akan sentiasa menyayangi abang sehingga ke akhir hayat....semoga ikatan kita kekal utuh sehingga ke akhir hayat, diberi kebahagiaan dunia dan akhirat, dikurniakan kesihatan yg terbaik dan dimurahkan rezeki......Amin....






p/s:

plan nk cuti2 bersama dgn suami tersayang pas balik Putrajaya nnati...tp ke manakah destinasinya yer?mmmm




1 comment:

Naz Nur Nhazzla said...

salam anniversary Zira dan Saiful..dpt hadiah besar kan : safiyyah..smoga kalian bahagia