Thursday, August 5, 2010

Tertunai juga akhirnya...


Last week balik dr outstation kt Seremban ari sabtu, terus ke Kota Damansara...tambahan plak mak bapak ada kt sna jugak....So dapatla bermalam beberapa ari kt umh abg Ei n dalam masa yg sama menunaikan hajat Yana yg mahukan aku tdo kt sna lama ckit....bkn setakat 2 mlm jer, tp extra 2 mlm lg bila aku kena ke INTAN semalam aku stay umh abg Ei jer....seronok la Yana bila aku tdo sana lama....setiap aripn sesekali aku usik dia kata mlm ni Chik Ya nk tdo dgn Akmal plak, terus di tariknya muka masam...pg td sbb dh nk balik, kena ckp elok2 dgn Yana bgtau yg aku perlu keje so x dpt tdo sana lg dan dia setuju....(^_^), good girl....


Lg 2 minggu kak Izlina due, aku tgk makin manja lak Akmal....pantang x dituruti keinginannnya mesti dia merajuk smbl tutup muka pastu nangis....alahai, si tomey nih geram lak nengoknya.....mlm td mama dia marahkn dia sbb dia main kt tong sampah, apa lg terus dia merajuk n nangis2...akupn pujukla dia sbb x smpi ati tgk dia nangis lama2, sekali dia angkat muka n tgk aku pastu dia smbg tutup muka smbl kata, Chik Ya x payah la.....mksdnya x payahla pujuk dia sbb dia nk mama dia yg pujuk jgk sbb mama yg buat...hehehe, terhibur sungguh tgk telatah dua org nih......


Btw, x lama jer lg Akmal dh nk ada adik...mudah2an Akmal n Yana jadi abg n kakak yg baik k....jgn kasar2 dgn adik plak nanti....love both of u very much....


p/s:

smlm timbang berat, naikla plak jadi 51 kg...adehhh, rasa mkn dh kurangkan pn kuantiti, cemana yer???


No comments: