Monday, August 22, 2011

Rasa Terkilan

Bismillah dan salam buat semua...

Saya x tau apa yg berlaku, tp jauh di lubuk hati saya, saya merasa terkilan dengan insiden yg berlaku minggu lalu.......
Saya cuba luahkan pada suami, namun saya x mahu dia sampai terganggu disebabkan dia sedang fasa 'bz' skrg ini dan akibatnya saya tidak sampai hati menceritakan kepadanya......
Di kala begini, saya terfikirkan ayah saya....diala yg selalu bertindak selaku penasihat dan penenang buat diri saya....

Sungguh,
saya tidak berdaya untuk memenuhi kehendak dan menjaga hati semua pihak....Kadang2 saya cuba membuatkan org sekeliling 'selesa' namun saya tahu x selamanya saya dpt berada di zon selesa itu...Ya Allah, ampunilah dosaku....usirlah perasaan terkilan ku ini jauh2....


4 comments:

Anonymous said...

SALAM...
DALAM KEADAAN YA SEKARANG NI...JAUHKAN PERKARA2 BEGINI...NNTI MENJEJASKAN KANDUNGAN....ELOK BERISTIGHFAR BNYK2...AMBIL YANG POSITIF...BETUL KATA YA...BAPAK LER ORANG YG BOLEH DI BAWA BICARA...TENANGKAN HATI YER...AKAK SENTIASA DOAKAN YA DIBERI ALLAH S.W.T KEKUATAN DAN SEMANGAT...INSYAALLAH....

azira rais said...

Salam kak,
terima kasih kak atas sokongan, kata2 nasihat n doa buat saya....Alhamdulillah sy dh ok n dah lupakan rasa terkilan tu ^_^

Naz Nur Nhazzla said...

aunty jira..orag peknen ni mmg hati mudah tersentuh..perubahan hormon..lebih2 lg ibu mengandung sulung..papepun rikazz n riyash doakan ibu jira akan bertemu ketenangan hati..

azira rais said...

Naz,
mekasih Naz...betullah org mengandung ni hatinya sensitif...kdg2 bila org tinggikan suarapn kita rasa mcm org tu marah kita n mulala kita rasa mcm nk nangis....padahal org tu x marah pn...huhuhu...