Friday, June 1, 2012

Rindukan mereka.....


housemate di Desa Keranji (reunion di rumah Qilah)


Walaupun ada masa kami gembira, berduka, riang ria dan bersedih hati namun kami tetap hadapi bersama. Bukan tidak pernah di antara kami bermasam muka namun kami tanganinya dengan fikiran yg matang dan mengambil pendekatan tidak ada manusia yg tidak pernah melakukan kesilapan dan tiada manusia yg sempurna.

Momen yg paling diingati, setiap hari Jumaat malam adalah dinantikan kerana malam tersebut adalah malam kami akan marathon utk menonton movie sampai ke pagi....jenuhlah dari rumah ke rumah classmate kami terjah untuk meminjam cd, oh indahnya terasa ketika itu. Aktiviti wajib hari Sabtu breaklunch di pasar sehari dan lepas Maghrib sekali lagi akan terjah ke pasar sehari....bestnya semua makanan kt sana dan paling diingati adalah mak angkat kami, Chik Su dan jiran terbaik kami, kak Milah.....

Sepanjang 5 tahun berada di bumi Muadzam Shah walaupun ada masa duka kami namun segala kenangan pahit itu tenggelam dek kemanisan mengenali sahabat2 serumahku.....Kini masing2 sudah mempunyai kerjaya dan ada yg dh bekeluarga, justeru masa utk berjumpa amatlah terhad.Namun ingatakan terhadap kalian tetap dalam ingatan...miss u all!!


No comments: