Friday, August 3, 2012

Tertumpah Jua Akhirnya....




Bismillah dan salam buat semua.....

Sedang saya berborak2 dengan seorang insan yg saya kira boleh dianggap ayah, tiba2 terselit kisah sedih dan secara tidak sengaja saya meluahkan apa yg terbuku di hati saya selama ini. Apa yang saya tidak dapat kongsikan bersama ayahanda saya dan suami saya kerana saya tidak mahu mereka risau.Bila menyentuh tentang anak, automatik hati saya sebak dan serentak dengan itu airmata ini mengalir tanpa segan silu di hadapan seorang insan yang bergelar 'ayah'.....


Safiyya sayang, apa yg umi lakukan untuk kebaikan sayang....
Umi tidak kisah apa yg orang sekeliling perkatakan, umi sanggup telan demi Safiyya....
Biar ada yg memandang sinis, semua umi balas dengan senyuman sahaja....semua demi anakandaku Safiyya....

Orang tidak akan faham situasi yg umi hadapi tapi orang bebas untuk mempertikaikan itu dan ini...
Xpela sayang, semuanya umi sanggup harungi....
Demi terpandangkan wajahmu menyebabkan semua itu berlalu pergi dan yang ada cumalah pelangi indah di hadapan umi....
Terima kasih kepada 'ayah' kerana mengambil berat tentang diri ini dan membuatku sedar yg mana kawan dan yang mana lawan.....

Umi akan kuat demimu sayang....Love u always!!


2 comments:

Naz Nur Nhazzla said...

nape ni jira sedih sedih

azira rais said...

Naz,

biasalah Naz hidup kita ni ada yg gembira n ada yg duka kan...huhuhu...selamat berpuasa n selamat hari raya in advance tau