Friday, May 3, 2013

Sekadar Suka Suka...

Bismillah dan salam buat semua....

Actually xtau nk citer apa, hatiku sudah di kampung...huhuhu......So meh saya citer kisah di suatu hari di kala saya keboringan. Bila saya boring, tangan saya mulalah mengoogle apa2 yg terlintas di kepala...kadang saya cari info ttg kesihatan, makanan dan blog walking aje....Ntah cemana ada suatu ari tu time saya awal2 pregnant saya tgh mencari khasiat susu2 untuk ibu mengandung. Tiba2 saya dapat idea untuk mencuba susu2 yg lain juga.....Apa lagi, saya terus menjadi ahli la kan, hehehe...best jugak, dapat susu percuma wpun sampel dan ada gift juga kadang2....yeyyyy, saya suka saya sukaaaa (versi Mei Mei)......ok, jom kita layan gambar....


excited bukak post box dpt sekali 3 sampul

Sampul pertama dari Enfa Mama

TQ Friso, dpt susu.....yummy!

TQ Enfa Mama...dpt dua paket susu...

Alhamdulillah baru2 ni dapat lagi....

Susu + free gift...tq EnfaMama.....nak lagi boleh?hehehe

coklat...siapalah yg baik hati bg coklat kt saya plak kan kalo bkn suami sendiri...TQ Chenta...

No comments: