Monday, January 12, 2009

kena tinggal lagi... :-(

Rasanya 2 minggu lebih je dia cuti, smlm dia dh dpt call utk naik kapal semula. Ke Bintulu n sebulan, aku mengeluh kenapa Bintulu (xde coverage langsung,huhuhu) tp katanya tu nasib baik ke Bintulu, kalo ke Vietnam lagi payah....dua²pn aku x nk sebenarnya, tp dah keje dia mcm tu aku kena terima la kan....
Cuti dia kali ni byk suka duka pulak yg berlaku....bermula dgn dia kena faham situasi aku, aku x kn lupa dia terpaksa berkorban dsbbkan situasi aku....sampai la kepada peristiwa minggu lps (x dpt jumpa) n lg rs geram bila tau sbb sebenar....perasaan bercampur baur, tp bila kenangkan dia nk pegi arini aku x nk jdkan pertemuan kami terlalu pahit utk dikenang....Biarla perasaan aku pd dia kekal sama, aku x sanggup kehilangan dia...
13 Januari, dia singgah ke Putrajaya utk jumpa aku memandangkan flight dia ke Bintulu tghari...sempat la bwk dia g mkn² kt Presint 9 wpun masa cuma sekejap je utk kami jumpa...terima kasih sbb akhirnya awk dtg jgk, wpun sy marah² time tu tp sy x memaksudkannya (sbb tu dh kata x nk jumpa ari selasa, nk jumpa ari Rabu)...First time jumpa setelah 2 bln (^_^)...yg pasti pertemuan kami tempoh hari dlm pengetahuan keluarga kami....