Monday, January 12, 2009

Kunjungan x di duga... (^_^)

Jumaat lps keje,aku plan terus nk ke Pudu (malas nk jalan mlm² kt area sana)..Izan hantar aku ke ERL, sementara tgh tggu tren, aku sms dgn dia...Suddenly dia call n bw berita yg kurang menyenangkan aku...Terus hilang mood, ckp pun aku dh nk x nak...Dia minta aku luahkan, tp aku x nak sbb nanti bila aku cakap aku akan hanya ikut perasaan tanpa berfikir...Lps cakap, aku sms dia,mulala aku ckp yg bkn²...mujurla bateri dia nk hbs, so dia x leh layan sgt apa yg aku merepekkan....then bila dah cool down, br aku sms dia minta maaf (pjg lebar lak sms tu)....Sedih mmg sedih, tp nk buat mcm mana..diapn x sangka jd mcm ni :-(
Ari Sabtu ptg aku tdo skejap sbb perut meragam, bila dh sedar sempat layan tv sblm aku sedar ada org dtg umah...suddenly aku dpt sms, dr Ana rupanya...terus sejuk tangan aku dbuatnya....bila mak aku turun, n minta aku ke dapur lagi la aku rs serba x kena....dgn kekuatan yg ala kadar, aku pegi je la ke dapur... mak dia, Ana n mkck Syam dtg...dh salam aku nk buat air, apasal aku rs serba x kena...dahla Ana duk asyik usik aku jer, segannya...mmg nk kena budak tu, nanti dia!! Aku x sangka dalam pd x dpt jumpa dia, mggu ni aku bertemu dgn mak dia, Ana n Ela...Sori Ela, skejap sgt kita jumpa smlm...Kesian dtg jauh², cuma nk bg kad jer...terima kasih.. (^_^)
Balik kali ni, aku dpt tau dr mak aku yg bapak aku dh ok n boleh terima...Terima kasih bapak, sayang bapak...patutla skrg ni asyik bg hint je kat aku, nk bgtau directly agaknya dia belum sedia lg kot...x tau la kenapa mak aku berkenan sgt dgn dia, siap mimpi² pulak...hehehe... (^_^)

3 comments:

Mummy Jannah said...

waaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhh..
memg best............

azira rais said...

apa plak yg bestnya ni?

Mummy Jannah said...

xda pape
imej blog ela da baru