Monday, January 5, 2009

I'm Back... (^_^)

Alhamdulillah aku selamat sampai ke Putrajaya ptg semalam....walaupun kepenatan, tp best...aku dgn Shidapn dah ok, cuma dalam hal ni ada la 1 pihak yg mkn ati (maaf sesangat)....walaupun dia fhm situasi aku, tp selalu je buat ayat merajuk kan, hehehe...
Plan nk g ke Miri n Kuchingpn x berkesempatan nampaknya, paling jauh sempat la g ke Kapit naik bot ekspress. Perjalanan mkn masa 3 jam melalui sungai Rajang, mak ai luas gak sungai tu. Best dpt tgk cara hdp org lain, budaya org n sedikit sebanyak menginsafkan aku.... (^_^)
Msk ofis arini, kwn² dh bertanyakan souvenier. Aku bwk ckit je arini, lg separuh esok yer....i bought sumtin special for my father, mesti dia suka....n tanpa disengajakan ada persamaan antara yg aku punya n bapak punya,hehehe...utk mak n kakak² iparpun aku belikan....cuma utk adik n abg² jer, aku mengalami kesulitan nk beli brg utk lelaki...aduh, payah tul....
lg 3 ari nk balik, aku x sedap bdn, tekakpn dh mula sakit...arini g ofis dlm keadaan selsema n batuk²....buah tgn dr Sibu utk aku, dahi aku benjol gara² terkena air panas time mandi....aucch, tu la x hati² lg....bengkak dh x ketarapn, cuma bila pegang terasa lg sakitnya....Pic x byk lak amik, nk amik pic kt pintu gerbang Sibu pun x berkesempatan...asyik hujan je, so tgkp gmbr guna hp jer

8 comments:

Mummy Jannah said...

hai...
best holiday?????????
tersangkut dgn org sarawak x??????
hehehehe

azira rais said...

Best ler dik....
2la,kalo lama lg mau tersangkut dgn org sana agaknya (x mau la, mintak simpang)....heheheh

Mummy Jannah said...

hehehehehehe....
da mamam k

azira rais said...

x mamam lg, kenyang lg ni...
Ela dh mamam ker?

Mummy Jannah said...

td minum j..
da knyg mkn roti canai...
cikgu blanje

azira rais said...

bestnya ada org belanja...
bila nk belanja akak lak?hhehehe

Mummy Jannah said...

AKAK PN XBLIK...
MCMANE NK BLANJE.
ok x imej baru

azira rais said...

akak blk mggu ni...tunggu...
imej baru?hehehe