Monday, March 16, 2009

Haru Biru....

Sejak akhir² ni mcm serba x kena plak...
emosi agak kurang stabil, kt ofis ada yg tegur kata aku selalu nk marah jer...n td my best fren kata aku marah dia, betul ke aku marah dia??aduh, penuh persoalan....ada masa aku rasa spt dipergunakan...bila perlu br dtg carik aku, kalo xde keperluan selisih sebelahpn x tegur....kenapa jd mcm ni??One more thing, mlm ni sure ada 'discussion yg sengit' antara aku dgn my best fren...smlm sebelum tdo aku dh ckp hal ni, tp dia not in d mood nk ckp psl tu....kenapa aku nk kena faham org yer?ada ke yg cuba memahami aku agaknya....
Tenangkan la diriku ini dlm menghadapi hari² yg mendatang....Amin....

5 comments:

Quiyah said...

oh..benda2 ini sangat normal..jgn risau azira..it is bound to happen whether u like it or not..just be firm and strong..dont let other people pijak kepala u sesuka ati..

azira rais said...

Thank u very much Quiyah...
try to b strong....

Mummy Jannah said...

nape nie???????

azira rais said...

ntah la Ela, kecelaruan jiwa....

Mummy Jannah said...

alalalala....
keciannya