Friday, March 20, 2009

nak balik Ipoh...

arini nk balik Ipoh lagi, insya-Allah lepas keje nanti terus nk ke Pudu...masuk minggu ni dh 3 minggu berturut² aku balik, minggu lepas balik mengejut (hasil pakatan dgn adik aku, hehehe...rupa²nya abg man pun buat kejutan yg sama cuma sehari sebelum jer)
Esok ada kenduri Akikah utk ank sedaraku, Alya Firzana kat Kuala Kangsar...tanpa sedar dh hbs pantang rupanya kakak ipar ku itu...ingatkan dapat kumpul ramai², sekalinya sangkaanku meleset, adik aku tgh study week, Isnin depan dh mula final exam (good luck adik, buat elok² tau), abg Ei balik sorang...kak Izlina x dpt ikut sbb ada kursus kt Melaka (kepinginnya jumpa Yana n Akmal...Akmal dh reti jalan, dh lama x jumpa dia...miss them so much)...n lastly abg aku yg bz sokmo, abg Ji...dia dpt balikpn ari Ahad, sbb Sabtu keje....payah tul nk balik Ipoh sekali dgn dia skrg ni, jadual cuti dia lain...
Xpela, yg penting dpt jumpa mak bapak aku...tu yg paling utama n sbb utama balik Ipoh pun....

4 comments:

Mummy Jannah said...

ke nak jumpe yg tersayang

azira rais said...

pandai je dia ni buat gosip...jumpa mak ayah la...

Mummy Jannah said...

selain mak ayah?????
hehehehehe

azira rais said...

selain mak ayah, nk jumpa Ela, Ana, Nina n Wan...hehehe