Tuesday, March 23, 2010

Bz 4 wedding preparation...

Wah saspen jer tajuk...

not 4 me, but actually 4 my brother...dia tunang dulu, so biarla lepaskan dia dulu (cewah, sesekali adik beralah)...mulai dr mggu lepas, berturut² aku akan balik ke Ipoh utk persediaan majlis perkahwinan abgku pada 10 April 2010....last week bz tulis kad, smpi ke tgh mlm stay up dgn bapak n mak....mak lipat kad, aku tulis dlm kad n bapak pulak tulis kt sampul....smpi ke ahad pn, rutin tersebut diteruskan...kali ni kak Fiza n abg Man n Alya tolong sama...last² Opah selamatkan keadaan dgn bwk Alya ke bawah, sudahnya lil' princess tido....hehehe, rajin betul lil' princess nih, org pegang pen dia nk pen jugak...nmpk aku pegang kad, dia nk kad jugak..tok amik sampul surat, diapn nk sampul surat jugak.....

Mggu ni, insya-Allah aku akan pulang lg ke Ipoh...kali ni Abg Ei n Kak Izlina lak nk balik...so misi minggu ni, insya-Allah nk bungkus membungkus gula²....tgk persiapan abg ku, rasa mcm takut lak....Bapak berulang kali pesan kepadaku agar aku jd seperti abgku itu dgn buat persediaan sndiri...mmm, boleh ke yer??apa²pn, biarla lepas majlis abgku, baru aku mulakan persediaan utk majlisku pulak....

2 comments:

Quiyah said...

yer betul..
buat sendiri, slow-slow.. dan mesti start awal, sekurang-kurangnya sethn..
sbb masa utk prepare utk wedding ni lama..

Unknown said...

Thanks Quiyah bg semangat....
adala buat ckit² dh....cuma bab² nk membeli tu belum lg....
blog Quiyah byk sgt membantu, thanks again