Tuesday, March 30, 2010

Bz part II...




Last week balik Ipoh lg....

smpi umh kul 3.30 pagi....punyala mengantuk, niat ati nk teman adik tp apakan daya mmg x leh gak...sesekali dlm perjalanan 2 aku tersedar n tegur adikku bila rasa dia bwk laju sgt.....Alhamdulillah syukur kami selamat smpi....

Ari Sabtu, agenda pada hari tersebut nk bungkus 500 bungkusan utk gula²....ptg tu, usai tdokan Alya tgk semuapn tdo...so hold dulu proses 'membungkus'....smbl temankan Alya tdo, aku on9 sekejap, pastu aku sudahkan proses tampal nama utk kad² yg nk di pos....kakak ipar aku bgn, kami mula bungkus gula²....bila Yana bgn, diapn tlg sama wpun dia demam...kesian dia x bermaya jer tgk....bila dh makin riuh, Alya bgn....diapn duk kt riba aku smpi semua selesai....bgn je Akmal, diapn tlg jgk...tp tlg mkn, hbs sumi yg warna hjau dia kutip....pastu brla abg²ku tlg sama...terasa kemeriahannya bila semua tlg menolong n kejepn rs cepat jer siap.....mlmnya bapak belanja mkn nasi ayam penyek....terima kasih bapak...(^_^)

Ari Ahad-'bakal pengantin' balik....manakala abg Ei dh nk blk KL seawal pg sbb kakak iparku ada kursus....seharian ni aku n kak Fiza bungkus mana² gula² yg x ckp lg....akhirnya msh lg x ckp sbb gula² dh hbs...may b 'bakal pengantin' yg terpaksa cukupkan bungkusan gula² kepada 500 by this week....



Jumaat ni, insya-Allah abg ku akan menamatkan zaman bujangnya, kenduri belah keluarga kami pada ari Sabtu depan....di kesempatan ni, aku jemput sahabat² utk menghadiri majlis tersebut....

No comments: