Wednesday, March 17, 2010

My Best Friend's Wedding








Entry ni dh lewat lak, bz ckit sbb 2 ari g exam n x sempat nk tulis....arini baru mula keje mcm biasa...

First of all, nk wish kt Marya n her husband, abg Is Selamat Pengantin Baru dan semoga kekal bahagia hingga ke akhir hayat...dalam 7 org housemate aku yg aku kira best fren kesemuanya, Marya memulakan langkah dulu mengakhiri zaman bujangnya...Nampak ceria n berseri wajahnya sejak kenal dgn abg Is....walaupun x kenal abg Is dgn lbh rapat, tp aku percaya abg Is adalah lelaki yg terbaik dan boleh menjaga Marya sebaiknya....Amin...happy fot both of u....

Jumaat tu Marya dh sah bergelar isteri kepada Encik Iskandar...seawal pagi sabtu, marya msg kwn²nya termasuk aku utk menyatakan betapa gembiranya dia setelah bergelar isteri kepada abg Is...aku smbl baca msg Maryapn, tersenyum...tumpang gembira di atas kegembiraan dia....

Suka duka kitaorg hadapi time2 belajar dulu, penah ketawa n menangis sama-sama...kenangan tu xkn aku lupakan....Syukur Alhamdulillah, Allah temukan Marya dgn seorang insan yg berjaya menutup segala kenangan pahit dia n mengubah Marya menjadi seorang yg lebih ceria.....semoga kalian tabah dlm melayari kehidupan berumah tangga, Amin...

No comments: