Friday, May 7, 2010

Masih Batuk...



masuk arini dh ari ke-5 aku batuk...wpun ari Isnin aritu belum mula lg batu, tp start dr Rabu dh mula batuk....smlm pas dgr ceramah, ada jamuan mkn....tanpa sengaja aku termakan plak buah tembikai, dh mkn separuh br teringat...tp aku teruskan mkn lg separuh sbb rasa sayang, hehehe...akibat dr tu rasa dada mcm sejuk jer, huhuhu....dh berapa mlm aku terlupa nk sapu balm Habbatus Sauda sblm tdo, mlm td sblm tdo aku sapukan balm tu....bgn pg td br rasa lega ckit....dsbbkn suhu air-cond yg sejuk sgt, so menyebabkn aku rasa lebih kerap nk batuk...mudah2an nnti okla...ada pape petua x?pagi2 mmg aku mkn sesudu madu, tp belum berkesan lg nmpknya.....xpe, bila kita ditimpa kesakitan aku selalu mengingatkan diriku bahawa Allah sedang menguji diri ini...(^_^)

Alhamdulillah sakit bdn mak pn dh ok,syukur sgt2...n aku sntiasa pesan pd mak supaya lbh berhati²....btw, ari Ahad ni Hari Ibu...aku nk ucapkan Selamat Hari Ibu kepada mak....mak sntiasa menjadi rakan borak, tmpt aku meluahkan cerita n luahan perasaan...kalo crk teman pendengar, mmgla mak orgnya...i love u so much mak...semoga mak dkurniakan kesihatan, dipanjangkan lg usia n bahagia sntiasa....

Mggu ni bapak kerap 3G dgn aku.....actually 3G dgn Alya....hehehe, di kala si tecik tu x boleh tdo, dia akan ber3G dgn aku....paling latest, dia dh blh tiru iklan coca-cola....comey sgt bila dia tunjukkn kt aku aritu.....bila aku buat mimik muka, diapn tiru sama...good girl Alya...terkekek kekek opah n tok ketawa kt belakang tgk aksi kami...bila tok amik hp, terus Alya menangis....Alya rindu kt Chik Ya yer...miss u too my dear...

# Al-Fatihah di sedekahkan kepada arwah mak Ijam di atas kematiannya pada ari Khamis pg...semoga roh arwah dicucuri rahmat dan ditempatkan di kalangan org beriman.....semoga keluarga Ijam tabah dlm hadapi dugaan ini....
# gambar di atas tu xde kena mengenapn dgn entry nih...tp suka nk letak gambar2...hehehe

No comments: