Monday, March 28, 2011

Mode : Happy ^_^

kad nikah kami yg dh siap...owh muka ku tembam kerna gambo zaman universiti...huhuhu

Luth Rasyad

Akif Fudhail

gambar terbaru Alya Firzana



Salam di hari Isnin wpun mood keje x berapa nk ada....


Last week balik Ipoh dan saya berjaya melakukan perkara² berikut :


a) saya berjaya utk tidak tidur sepanjang perjalanan menemani adik saya drive;


b) menikmati masakan kegemaran yg disediakan oleh bonda tersayang...apakah ia?mm kari ikan dr mak, yummy....(terliur bila menaipnya ha);


c) saya menikmati buah rambutan pokok kt belakang rumah sewenang-wenangnya samada di kala menjemur kain, di kala kebosanan xde citer nk tonton, di kala bwk ank sedara jenjalan kt luar mahupun ketika ptg hari...yeay!!;


d) saya berjumpa bkn setakat 2 org ank sedara yg dirindui tp juga jumpa dgn Luth Rasyad memandangkan abg ku juga pulang;


e) kami berkelah mkn rmi2 time lunch....sungguh rindu momen2 sebegini...;


f) paling penting, saya berjaya juga makan durian dr kampung yg mana thn lepas saya termiss sbb durian kt kampung ckit aje n sepupu2 dh rembat dulu...huwaaa....dahla tu tag plak gambo kt fb deme tgh mkn durian...kijam kijam....;


g) berjumpa dgn kedua ayahanda n bonda tersayang.... ^_^

h) dah dpt kad nikah...double yeyy....

No comments: