Tuesday, May 3, 2011

Hari Selasa...

Salam buat semua....



Fuuhh, berhabuk rasanya blog nih sbb xde update terkini....nak update tp xde cite terbaru plus kesihatan x mengizinkan.....Last week hampir seminggu diri ini MC, huhuhu....akibatnya menyebabkan saya x dapek nk balik ke Ipoh seperti mana yang dirancangkan...huwaaaa, sedih....disebabkan x dapat balik, maka saya dan suami stay di Putrajaya saja....



TAPI X MENGAPA, sebabnya


rumah kecil saya dikunjungi oleh sahabat2 suami, beserta dengan abang2 saya yg berada di sekitar KL/Selangor.....paling best dapatla berjumpa dengan anak2 sedaraku Yana, Akmal, Amni, n Luth....semuanya makin membesar dengan jayanya, eeee geram.....mana2 yg pipi tembam habis kena cubit n gomol dengan makciknya nih.....Disebabkan kehadiran keluarga abang2, terasa diri ini sihat dan Alhamdulillah selera makanpn dh kembali wpun makan x sampaipn sesenduk nasi.....btw, di kesempatan ini saya nk ucapkan terima kasih yang tidak terhingga buat suamiku kerana sentiasa ada di sisi diri ini ketika susah mahupun senang.....sebak rasanya bila ada masa saya rasa sungguh x berdaya utk berjalan sedikitpun, syukurlah saya dkurniakan dengan suami yang ringan tulang....i love u honey!! (^_^)


Dan Alhamdulillah, hari ini saya telah kembali bekerja seperti biasa.....


No comments: