Monday, May 9, 2011

Saya belum sihat...

kita sama-sama x sihat la Luth



Salam di pagi ari Isnin....




Hujung mggu lepas walaupun kami tidak ke mana-mana namun saya masih belum sihat sepenuhnya...Hari ini juga melangkah ke pejabat saya masih belum sihat 100%, makan masih tidak berselera, saya masih terfikir n browse apa2 makanan yg mampu menaikkan selera saya namun hampa....ada masa saya rasa seakan hampir tewas namun saya perlu kuatkan semangat demi suami saya dan masa depan kami...mudah2an saya tabah dan segeralah saya sembuh...Amin....


Sekarang saya ada keinginan nak balik ke Ipoh, rasanya dh hampir sebulan saya tidak pulang ke kampung halamanku, selama sebulan juga saya tidak bertemu dengan kedua ibu bapa saya...aduh, rindunya rasa hati....Semoga mak n bapak sihat hendak-Nya.....di kala saya tidak sihat, anak sedara sayapn tidak sihat juga...Hajat di hati nk melawat diapn x kesampaian disebabkan saya tidak larat untuk berjalan jauh.....malahan bila saya berdiri lama2 juga membuatkan saya lemah.....




Ya Allah, Kau kuatkan lah hamba Mu ini yang lemah......saya rasa nk balik rumah sekarang n rehat berbaring jer...huhuhu


4 comments:

Quiyah said...

salam zira..
Quiyah doakan semoga zira cepat sembuh.. ke sudah ade pape ni?

azira rais said...

Salam Quiyah,

TQ my dear fren....Alhamdulillah, dh berbadan dua sekarang...sedang melalui fasa2 awal yg serba x kena... ^_^

A.I.N said...

jeng3... akhirnye, tahniah zira:)

azira rais said...

Ain,
mekasih Ain...doa2kan semuanya ok dan dipermudahkan yer ^_^