Tuesday, June 7, 2011

Mengidam

Salam ari Selasa buat semua....


Alkisahnya sejak mengandung, sehingga kini saya dah hampir masuk ke 15 minggu ada sesetengah perkara yg sy idamkan dan berjaya dipenuhi adalah :


a) Saya mengidam masakan sambal tumis udang petai masakan ibu saya;

b) Saya mengidam masakan sambal tumis ikan bilis dengan terung belanda (yg kecik2 tuh) juga masakan ibu saya;

c) Saya mengidam spagheti meat ball masakan kakak ipar saya, thank u my sis in law terpaksa masak wpun x pernah memasaknya sebelum ini;

d) Last week otw ke Taiping, sy mengidam makan buah pelam potong dengan serbuk asam....disebabkan makan byk sgt, mlm tu perut sy meragam...huhuhu;


Oh ye, suami saya juga kdg2 mengidam juga......tp kalo suami yg mengidam, kita kena penuhi jugak ke yer?mmmm

a) Suami teringin makan sandwich sepanjang mggu;

b) Suami teringin minum air soya + cincau botol;

c) Suami teringin minum kt old town white coffee.

2 comments:

Nur Husna Rosli said...

wahh... bnyak makn,,bby sihat tu.. :D

azira rais said...

Husna,

tengah2 xde selera tu yg sesekali mengidam dptla mkn byk ckit...kalo x mmg mkn ckit jer...hopefully baby sihat ^_^