Tuesday, March 27, 2012

17 Mac 2012



Bismillah dan salam buat semua...


Entry kali ni adalah dedikasi khas buat suami tersayang.......Kiranya bulan Mac ni ulangtahun kelahiran insan2 yg saya sayangi kiranya, hihihi.....

Tanggal 17 Mac 2012, genaplah usia suami yang ke-30 (ehem2 abg, awak dah cecah umur 30 yer)...Dah kena sangat sebab ari tersebut jatuh pada hari Sabtu....saya dah merancang mcm2 tp apakan daya.....Hajat di hati tepat jam 12 tengah mlm nk wish kt dia, sekali bila saya tidokan anak dengan saya sekali tertido...rupa2nya bapak saya yg jadi org pertama yg ucap padanya...tp xpe, saya menjadi org yg kedua.....saya terbangun jam 1 lebih pagi utk solat Isyak, dlm suami saya mamai2 tu saya ucapkan selamat pada dia diiringi dengan doa buat suami tersayang.....

Sabtu tersebut suami agak sibuk dengan urusan kerja dan tiada di rumah sehingga ke petang....Petang tu barulah kami merancang utk mkn2 istimewa (wpun suami menolak) namun saya tetap ingin suasana makan yg istimewa bersama dgn insan tersayang....Sudahnya kami makan di Kelab Tasik Putrajaya.....x dapat meluangkan masa lebih lama kerana pada malam tersebut suami perlu ke Kuala Kangsar atas urusan kerja.......




Buat Suami Tercinta


Walaupun usia perkahwinan kita baru menginjak setahun 3 bulan,

perasaan kasih dan cinta sayang pada abang tidak pernah berkurang malahan semakin bertambah...

Walau kita diuji dengan pelbagai ujian, namun perasaan sayang pada abang tetap utuh

Walau syaitan dtg menggoda diri sayang yg rapuh namun terlihatkan wajah tenang abang membuatkan diri sayang kembali berpijak di bumi yg nyata, lantas menyedari akan kesilapan diri....

Sayang dalam proses menjadi isteri yang terbaik buat abang dalam usaha menjadi isteri yg solehah

dan dalam proses menjadi ibu yg terbaik buat anak2 abang....

Semoga doa abang sentiasa mengiringi usaha sayang....

Buat diri abang, sayang sentiasa mendoakan kesejahteraan buat diri abang....

semoga diri abang sentiasa dilindungi Yang maha Esa walaupun di mana jua abang berada
Semoga kita sekeluarga kekal bahagia dan dirahmati

dan

semoga kita dikurniakan anak2 yg soleh dan solehah....

I love u abang...!!


No comments: