Monday, March 12, 2012

Saya dah kembali bekerja...



Bismillah dan salam buat semua....



Masuk hari ni, dah 2 ari saya kembali bekerja....Seminggu sebelum mula bekerja, saya mula menghantar anakanda tersayang ke nurseri (konon2 nak membiasakan dia la) tp tengahari saya dah amik dia...Hari pertama hantar Safiyya, perasaan umi dia meruntun dibuatnya...sampaikan basuh kain diapun dah meleleh2 airmata mengalir, at last saya g amik anakanda lepas solat Zuhur.....hari kedua, saya dah ok sedikit tapi suami pesan suh amik kul 12 sbb kesiankan saya dan kesiankan Safiyya.....hari seterusnya Safiyya dah x ke nurseri sbb time ni dia ala2 manja, seakan tahu umi dia dah nk mula keje maka dia nk bermanja dgn umi dia sepenuhnya.......Dan Jumaat itu (9 Mac 2012), saya kembali bekerja...Syukur ke hadrat Tuhan kerana rezeki Safiyya dapat peluang menempatkan diri di nurseri ofis kerana setiap kali time rehat, saya akan menjenguk dan menyusukan anak saya....hari pertama saya mula bekerja, Safiyya ok dan mahu menyusu menggunakan botol susu....Perkara ini yg merunsingkan saya sebelum bekerja memandangkan anak saya on off menyusu menggunakan botol susu......




Semoga anak umi dan daddy menjadi anak yg solehah dunia dan akhirat...umi dan daddy sayangkan Safiyya.....






1 comment:

FaR said...

the best pic of safiyya..hehehe..safiyya tukar nurseri ek??