Wednesday, December 24, 2008

away until 4 January 09.... (^_^)

Alhamdulillah, aku dh setelkan benda yg urgent kt ofis ni....2 minggu ni asyik terkejar² nk setelkan hal SC n LOFSA, nk tido pun x lena dibuatnya...fuuh,lega sesangat. Pasni aku nk g holiday ke Sarawak (bkn nk g dating yer)...Arini dh boleh menarik nafas lega sesangat, nk bercutipn dh ada mood...hehehe

Insya-Allah ari jumaat aku berangkat ke Sibu dgn Shida (mudah²an selamat tiba n kembali)....diapn nk jumpa mak ayah dia kt sana, dah 2 bln x jumpa mesti Shida rindu kan....

Kawan² ofis, tau je aku nk ke Sarawak mcm² kiriman dikirim (insya-Allah ada kesempatan aku beli yer) hehehe....semoga percutian dgn Shida ni akan kembalikan pershabatan kami seperti dulu....so that's all for now utk tahun ni....Salam tahun baru 2009, Salam Maal Hijrah buat semua...(^_^)

No comments: