Thursday, February 4, 2010

Bz...Bz...

Coretan pertama di bulan Februari.....
selak jer kalendar di bulan Februari, muncullah catatan² yg pelbagai di kalendarku....bermula hujung mggu utk mggu ni (6 dan 7 Februari), pada 6 Feb (Sabtu), insya-Allah aku akan ke Melaka menghadiri undangan perkahwinan anak kakak ofis ku....akan ke sana bersama dgn teman² ofis...pada 7 Februari plak aku nk ke Masjid Negara, ada urusan disana..hopefully, segalanya dipermudahkan, Amin...

Mggu seterusnya pada 13 dan 14 Februari, time tu raya Cina...so aku plan utk pulang ke kampung halamanku bersama adikku, nsya-Allah (jgn dia x dpt cuti plak last minit dahla)...nampaknya bln ni x dptla aku pulang 2 mggu sekali, rindu la kt keluargaku nnti nampaknya, huhuhu.....

Pada mggu 20 dan 21 Februari, setakat ni pada 20 februari belum ada perancangan melainkan ulangtahun kelahiran abg sulungku....pada 21 Februari pula, ada 2 jemputan yg aku terima...1 jemputan perkahwinan anak CC kt Johor, dan lagi 1 jemputan ofismateku sempena ulangtahun kelahiran anaknya yg pertama di Presint 11, Putrajaya...mmm, yg ni pn masih samar² nk ke mana....dh nk dekat tarikh baru aku akan fkrkn ke mana aku akan hadiri, silap² aku blk Ipoh kalo dh confuse x tau nk ke mana, heehhe...

Pada mggu 27 dan 28 februari pula memandangkan Jumaat adalah cuti sempena Maulidur Rasul, ofisku menganjurkan hari keluarga di Felda Plantation Tekam...ini kali pertama aku menghadiri Family Day anjuran ofisku...silalah ke link ini untuk keterangan lbh lanjut tempat tersebut http://www.plantationresorts.com.my/Tekam/index_tekam.shtml
Mulanya serba salah nk pegi memandangkan aku ada urusan pada mggu tersebut tp setelah mendapat keizinan dr kedua ibu bapaku, aku pegi juga....rasa x sabar2 pula menanti tarikhnya.....


10 months to go..(^_^)

No comments: