Thursday, February 18, 2010

Mimpi....

Dah 2 arini aku asyik mimpi menakutkan jer....aku pasan sejak 2 menjak ni setiap kali berjauhan dgn tunang, pasti aku didatangi mimpi yg bkn2 n kadangkala menakutkan...tp bila dia ada, xde plak aku mimpi yg bkn², malah x mimpi pn....aku penah khbrkan pd sepupuku, diapn menasihatkanku agar tidak terpengaruh dgn mimpi² ni...ia hanya sekadar mainan tidur...mudah²an semuanya baik² saja....akupn tidakla terlalu fkrkn sgt mimpi ni cuma sesekali bila terbangun dr tidur buatkan aku fkrkn sesuatu jer sbb kekerapan mimpi....tp mimpi²ku x de la sama....mainan tidur je kn??

4 comments:

Mummy Jannah said...

Biasalah...ela dulu pun selalu gak mimpi... tue saja syaitan nak membuatkan kite ragu2 dan takut...

azira rais said...

Mungkin kot, harap² xde pape kn....

Mummy Jannah said...

memang xda pape.. dugaan j 2

azira rais said...

mmm, mcm Ela dulu kan....selalu jer mimpi benda yg sama...