Wednesday, June 16, 2010

Berjumpa juga dgn Yana akhirnya....

Setelah Yana didiagnos ada kuman dalam darahnya 2 mggu lepas aku cuba mencuri2 masa utk ke rumah abgku...Akhirnya mggu lepas dpt juga aku ke sana....Wpun ketika aku smpi Yana tiada di rumah sbb g follow up...menjelang ptg barula Yana balik...Alhamdulillah Yana dh fully recovered, syukur kepada Mu Ya Allah...x tenang hati atuk n opah serta makcik2 n pakcik2nya sebaik tau Yana masuk hospital aritu....

Wpun sekejap je aku kt umh abg Ei, tp sempat gak la aku tercedera gara2 kenakalan Akmal...adeh, budak ni rasa nk cubit2 jer......Yana pn aku tgk dh kembali mkn 2-3 kali tambah semula, happy bila tgk dia dh mula selera....Tp yg x bestnya, bila aku nk balik n salam Yana, terus mukanya berubah n mula merajuk....siap tny kenapa Chik Ya balik cepat sgt n terus mencebik....nmpk sgt Yana suka org ramai kt umah dia....next time ok Chik Ya dtg tdo umh Yana lg...love u Yana....

selingan pic2 Alya g Surabaya 2 mggu lepas...iskh, jeles betul...

Tingginya tgn Alya ni time baca doa.....doa apa agaknya dia baca yer?hehehe

Alya baca doa, mudah2an cepatla mama, babah, tok n opah kuar dr kedai baju ni...Alya dh bosan tgk baju...hehehe

4 comments:

Quiyah said...

ololo..comeynye dier berdoa..

azira rais said...

ehehe, mekasih auntie Quiyah...(Alya yg jawab)

A.I.N said...

syukur...Yana dh sihat.suke makcik yana tu..:)

azira rais said...

Ain,
mestila suka...kalo x, makcik susah ati ooo mengenangkan ank sedara kt spital...hehehe