Monday, November 14, 2011

Conversation Malam Tadi...

mcm ni la muka Luth kalo time dia berfikir, merenung sambil berkerut dahi


Luth mesti gelak mcm ni kalo tau Chik Saiful dia risau 'habit' Luth terjangkit kt baby kami



pix Luth terkini, Aidil Adha



Bismillah dan salam buat semua.....

Tatkala masih fresh, saya nk update perbualan saya dan suami malam tadi....Alkisahnya time tu saya tengah menggosok baju di ruang tamu...Suami keluar jer dari bilik, terus menerpa ke arah saya dan bertanyakan hal ni......


Suami : Yang, nanti kalo pasang katil baby, dia nampak la kipas kt atas...


Isteri : Nampak kipas??(mmg confuse sgt2 time ni)...Habis tu kenapa kalo nampak kipas?bukannya dia kena kipas direct nanti sbb kita yg betul2 kt bawah kipas (sangkaan saya, suami risau kalo baby kena kipas direct ni takut terkena asthma sbb both of us mmg penah ada asthma kecik2 dulu)

Suami : Xla, nanti dia berkerut2 dahi tengok kipas kt siling plak mcm Luth (anak sedara saya yg ke-6)


Isteri : hahaha......ada plak mcm tu.... (saya bantai gelak sekuat hati sbb x sangka hal ni yg merunsingkan fikiran suami saya)

Sedikit info : Anak sedara saya yg ke-6 (Luth Rasyad) memang suka sgt2 memandang kipas (x kirala kipas siling, kipas dinding, kipas berdiri mahupun kipas meja)...sambil memandang kipas, dahinya berkerut2 mungkin memikirkan ttg fungsi kipas tersebut......Sampaikan perkara pertama yg Luth akan cari bila sampai kt mana2 rumah adalah mencari lokasi kipas....mmg kelakar tgk habit Luth nih wpun berusia 9 bulan tapi lagaknya mcm org besar.....rindu kt Luth nih!!


No comments: