Tuesday, May 29, 2012

Ikut muka Umi atau Daddy?

Bismillah dan salam buat semua...... 


Saya dan suami selalu berebut2 mengatakan anakanda kami tu ikut iras muka saya atau suami?suami dengan bangganya mengatakan ikut iras muka dia tp saya juga tetap x mahu mengalah dan mengatakan anakanda tersayang ikut iras muka saya....TAPI kalo tgk pic kami time kecik, mmg banyak iras muka daddy diapun sebab muka umi dia time kecik lagi cute, hehehe......walaubagaimanapun, mak mertua saya pula kata muka Safiyya mcm muka Alya, sepupu Safiyya. Abang saya yg ketiga juga mengatakan benda yg sama...meh kita tgk ikut iras muka sape sebenarnya, hehehe....

macam muka daddy ker?

 time ni sepesen jer muka dua beranak ni kan...hehehe

 mcm muka umi x?hehehe

 yelah, sebiji muka umi...yeahhhhh!!

ker ikut muka Alya?

Kalau dari segi perangai pulak meh saya senaraikan sifat2 n sikap anak saya ni:

a) Manja ikut perangai umi dia since saya anak perempuan sorang dlm adik beradik;
b) Garang ikut perangai daddy dia, kalo dia dh mengantuk n kita x bg dia tidur lagi alamatnya mmg dia akan menjerit kuat2 x kira tempat n masa;
c) Nak cepat ikut perangai daddy dia, x kira nak cepat susu mahupun cepat pakai baju...x sempat umi dia nk ulit dia lama2;
d) Telinga sensitif ikut daddy dia, pantang dengar sebarang bunyi ketika tidur pasti akan celik matanya;
e) Nak tidur tanpa gangguan ikut umi dia sebab saya kalau tidur x suka ada cahaya lampu....sejak ada anak kecik ni terpaksa pasang lampu tidur




No comments: