Friday, December 12, 2008

Balik Ipoh... (^_^)

x sabarnya nk balik Ipoh esok....(^_^), wpun baru jer balik dr sana Isnin lepas tp x puas dpt jumpa mak bapak....rindu woo!!lg best kalo adik aku ada sama, ada geng nak gaduh...so meriah ckit rumah tu....
Balik minggu ni memenuhi undangan perkahwinan sepupuku....penuh jadual hujung minggu sejak cuti sekolah ni dengan memenuhi undangan perkahwinan (bilala kenduri sendiri agaknya yer?hehehe....)
Utk Ela n Ana, akak balik ni kalo sempat keluar kita keluar k, akak x berani nk janji takut ada program dgn famili nanti....

Next week, insya-Allah aku akan jumpa semula dgn housemate zaman belajar dulu (7 of us), ni la jugak kawan² yg kamcing dgn aku...leh share cerita n pandangan...dulu boleh la nk jumpa sebulan sekali, skrg ni payahnya nk kumpul sesama kan....last jumpa time Aidil Adha thn lps, lepas dari tu nk kumpulkan 7 org payah sesangat...mesti x ckp bertujuh nyer....Hopefully next week kita leh jumpa kt umah Dila yer...rindula dgn korang semua....

Sehari sebelum g ke Sibu, abg ei suh pegi umh dia....nk wat mkn² sempena besday Adriana Iman n Akmal Iyadh...ari tu tarikh ni bertembung dgn hari aku nk g Sibu, so abg Ei percepatkan ke tarikh 25 hb....since my family pun ada sama, of course aku pn akan pegi jugak,hehehe....
26 hb ni nk g bercuti dgn my best friend ke Sibu, hurrey...(^_^),duk menghitung hari jer nk ke sana....at least peluang ni aku nk amik utk pulihkan persahabatan antara kami....tanpa insan yg bergelar sahabat ni, aku x berada di kedudukan sekarang n x sekuat ini.....

7 comments:

Mummy Jannah said...

x sabar gak nak jumpe

Quiyah said...

azira!!! remember me?

azira rais said...

Ela, tgkla nanti kalo sempat kita kuar yer...

azira rais said...

Quiyah...
mestila ingat,kwn sekolah xkan la lupa...

Mummy Jannah said...

ok
arap2 sempat ler
em.....lamer xmsg
bz ek

azira rais said...

la,kan Ela tgh periksa...
akak x mau la ganggu...
lgpun abg awk bg kita msg hjg mggu jer...hehehe

Mummy Jannah said...

taw