Thursday, December 4, 2008

My Best Friend...

Semua orgpn ada best fren kan?paling tidak mesti ada seseorang yg kita paling rapat, yg boleh kita share cerita gembira n sedih, yg tenangkan kita di saat kita sedih, silap² penah nangis sama²...
Best fren aku ni (Norul Saidatul Shida) aku kenal dr zaman belajar kt universiti (thn 2001) smpi skrg dh msk 7 tahun kami bersahabat, diapn dah cukup masak dgn perangai aku...diala yg bersengkang mata ajar aku subjek account (aku x de basic account, mmg dh down bila test pertama aku dpt result ala² kadar), kitaorg studi sama² wpun course lain², dia yang tenangkan aku bila aku tgh sakit ati or marah², dia yang akan mendengar luahan bila aku ada masalah, dia yang bijak menduga bila ada riak keruh kat muka aku (indahnya memori zaman belajar dulu kan), n sekarang aku tinggal di rumah dia (sementara mak ayah dia kt sarawak)...
Sepanjang berkawan, byk pahit manis kitaorg harungi bersama, banyak cerita yg kita berkongsi, n x lupa jugak perselisihan faham antara kita...kadang² aku moody, n ego utk mengaku salah (tu yg selalu dia kata), tp pelan² aku cuba ubah perangai tu...Shida juga selalu bg nasihat pd aku, bg kekuatan bila aku ada masalah yg terlalu berat utk aku tanggung....Syukur pada Allah SWT sbb aku diberi sahabat sebaik dia.....walaupun kadang² ada je salah faham antara kitaorg, tp aku kagum dgn dia yg suka berterus terang bila ada yg x kena aku buat.....
Hopefully di masa depan, hubungan silatulrahim antara kitaorg x terputus....Amin... (^_^)

9 comments:

Mummy Jannah said...

WAH...................
DIE KER YG IRON BAJU AKAK EK

azira rais said...

Ha'ah,dia tolong iron kan baju ari tu...
Ela nk tlg ironkan utk akak ker?hehehe

Mummy Jannah said...

kalo da jd akak ipar blh r

Mummy Jannah said...

biler agaknya leh jumpe

Mummy Jannah said...

selamat hari raya aidiladha

azira rais said...

selamat hari raya aidil adha...

Mummy Jannah said...

raya katne

azira rais said...

raya kt Ipoh,tp isnin petang tu dh blk pun...huhuhu

Mummy Jannah said...

KITEORANG RAYER KT KUALE