Tuesday, December 9, 2008

Dugaan... :-(

2-3 arini aku xde mood, selera makan pn x berapa ok.....sumtin happen antara aku dgn sahabat baik aku, aku admit aku yg salah, aku x sedar aku yg berubah...mudah²an x berlarutan la, aku x nak kehilangan sahabat baik aku....kepada sesapa yg aku x reply sms 2-3 arini,maaf sesangat...aku x dpt nk sms, nanti dah ok aku akan reply yer....

Inilah namanya ujian dr Allah....dalam keadaan skrg,aku sentiasa beringat yg Allah xkn uji hamba-Nya lebih dr kemampuannya, Ya Allah tabahkan aku, kuatkan la semangat aku, berikanla kekuatan kepada hamba-Mu ini....


Hadapi Dengan Senyum - Dewa

hadapi dengan senyuman
semua yang terjadi biar terjadi
hadapi dengan tenang jiwa
semua kan baik-baik saja
bila ketetapan Tuhan sudah ditetapkan, tetaplah sudah
tak ada yang bisa merubah
dan takkan bisa berubah
relakanlah saja ini
bahwa semua yang terbaik
terbaik untuk kita semua
menyerahlah untuk menang


Dalam keadaan mcm ni, aku bersyukur ada insan yg memberi semangat pd aku, dia memahami situasi aku....thanks a lot, mlm td call sy, bg semangat kt sy n hiburkan diri sy.....mood skrg, layan lagu Dewa-Hadapi dengan Senyuman, mudah²an persahabatan kami akan segera pulih...