Monday, December 15, 2008

Silih berganti...

waktu besday dia yg ke-25

Hari pertama minggu ni dimulai dgn pelbagai kisah suka duka.....dtg je ofis, aku dh dpt news 2 org rakan ofis dh nk bertukar, slh sorang tu kamcing la dgn aku...dia la yg mengajar aku selok belok keje kt cni...dia la yg selalu jd sumber kekuatan aku, selalu men boling, g konsert Dewa, tgk wayang, g Danau, marathon tgk cd (last² aku gak yg tido), paling latest dia temankan aku g check kesihatan,huhuhu...paling aku ingat, waktu aku demam, diala yg dtg ke rumah aku pg² g anta aku ke klinik, tghari blk umh anta kan bubur nasi kt aku....aduhai,sedeynya aku rasa....

Pasni ntah sapa plak yg bertukar agaknya yer?nk tunggu turn aku bertukar? tunggula dulu bila dh betul² sedia....biar la aku amik pengalaman dulu kt cni.....smpi masa aku akan pulang ke kampung halaman aku sendiri, insya-Allah....

Apapn, aku sentiasa doakan kejayaan dia dlm hidup..Hopefully pasni hdp dia lbh teratur, x mo marah² lg tau....semoga di berjaya dlm pekerjaan n dlm pelajaran, bkn senang nk buat 2 benda dlm 1 masa n one thing jgn sedey atas apa yg berlaku...insya-Allah ada hikmah tanpa kita sedar....All the best my fren, thanks 4 everything... (^_^)



13 comments:

Mummy Jannah said...

sedapnya kek coklat.
yum.yum

azira rais said...

nak kek coklat yer?nanti mintak kt ijam...hehehe

Mummy Jannah said...

ijam xreti wat kek

azira rais said...

suh dia beli la sayang....

Mummy Jannah said...

hehehehe
mgu dpn bru die balik

azira rais said...

nanti dia dh blk,suh dia beli byk² yer...

Quiyah said...

aku linkkan blog ko..

azira rais said...

ok,thanks..

Mummy Jannah said...

apul balik lg sebulan...
ada kwn die post kad kahwin

azira rais said...

ye ker?akak x tau pun...

Mummy Jannah said...

mak yg gtaw ela pg td.
smlm smpai tikar dr sarawak...
die post untk mak

azira rais said...

ye ke...akak x dpt papepn,huhuhu

Mummy Jannah said...

ala..
nanti kn nak jmpe