Wednesday, July 14, 2010

Hari Yang Terasa Cukup Indah sekali...@140710




Buku aturcara


me, kak suhaila n zila...


Salam buat semua...arini, pada tarikh itu adalah detik kegembiraan buat diri ini sebagai penjawat awam...syukur Alhamdulillah arini diberi penghargaan oleh Kementerian...smlm menghadiri rehearsal, blh dkira 2 kali jgk la kena naik ke pentas....dlm keadaan berpuasa, terasa lelah gak semalam n rasa lesu je diri ini.....menjelang petang mmg kena saving energy nmpknya smpikan kwn ajak g psr tani pn, aku terpaksa menolak sbb dh x larat sgt...


Pagi td, seawal jam 6 aku dh bgn memandangkan tudung korporat yg aku perlu pki tu agak 'leceh', pendek kata x mesra alam sgt la...hihihihi....siap mandi n solat semua dlm kul 6.40 pg...aku target sbnrnya nk kuar umh kul 7.00 pagi tp dsbbkan beberapa perkara yg x dpt dielakkan aku terlewat ckit la....smpi ofis terus g breakfast dulu sblm trn jam 8.20 pagi...usai pendaftaran, aku masuk ke dewan....sementara ketibaan tetamu terhormat, akupn layan sembang dgn ofismate ku, kwn sekursusku n kwn serumah ku dulu (miss u la zila, hehehe)..tahniah ye sahabat...kiranya ni rezeki utk zila kawin....cek mek ni nk kawin raya nnti....(^_^)


Usai majlis jam 10.45 pagi termasuk jamuan ringan.....mujurla time kt pentas tiada insiden2 yg x sepatutnya berlaku, syukur Alhamdulillah...

4 comments:

Zaimun Yahyah said...

Congrats Azira..!!!
Waahh.. Pekerja contoh nih... :)
Keep up the good work ya...

azira rais said...

Zaimun,
thanks Zai, syukur Alhamdulillah..(^_^)

az-ila said...

salam
syukur Alhamdulillah diatas rezeki ini..tahniah jugak buat zira..(rezeki kawin utk zira jugak ni:D)..amin..miss u too zira..

azira rais said...

Zila,
betul tu, rezeki kita kan especially utk zila....blh la buat tambah mana2 yg ptt, hehehe