Sunday, July 4, 2010

Terharu...sob sob...


Update from my hometown....


Jumaat pagi - dpt call dr adikku bgtau dia dpt offer keje kt cyberjaya (syukur Alhamdulillah) tp dia masih berbagi rasa antara nk pegi @ x since gaji dia dgn company skrg lbh ok compare yg kt cyber...TAPI dia x suka working hours company skrg nih sbb dia keje shif...maka masa utk dia blk ke Ipoh amatla terhad n dia susah nk amik cuti.....


Jumaat ptg - chat with some of my fren and ask my brother's opinion n also my father....aku bgtau pandangan2 semua org n aku bgtau adikku....akupn standby kn keperluan yg diperlukan oleh adikku...cewah, time ni dh gaya mcm paksa rela kn adikku jer, hehehe......


Jumaat mlm - meneruskan agenda utk mencari baju dgn ayahandaku....time nk bayar, tetiba bapak nk bayarkan, hehehe...mekasih bapak, lain kali leh belanja lg...(bertuah pny anak, bak kata ibuku).....g umh abg man sat sementara nk tggu kul 11.15 mlm....g medan gopeng anta 'bakal adikku' ke bus stand utk ke klia...actually dia dpt offer ke UMS, congrat sis.....selamat menimba pengalaman di tempat org n take a good care of urself k......miss u....


Pagi Sabtu - otw marathon kenduri, sekali lg adikku call....dia remind kn aku keperluan apa yg perlu aku bwk sama utk dia....n then aku tny kepastian samada nk terima keje baru atau x...then dia bgtau dia terima keje baru sbb aku...huhuhu, sebak lak.....kalo keje sblm ni keje shif, makanya kenduri aku nnti potensi utk dia blk amatla tipis....selain dr alasan2 lain yg dberinya...tp alasan utamanya adalah sbb aku....hehhe, adikku ini wpun nakal2, tp sayang gak kt kakaknya nih......


Since adik aku dh decide nk terima offer baru, kakak mu ini ingin mengucapkan selamat maju jaya utk adikku yg sorang nih...pasni dh x bergelar warga subang lg dh la, dh bergelar warga puchong kembali....doa2kan la mudah2an akak dpt kuarters cepat, so that nnati leh la duduk dgn akak sekali.....yg plg penting, lehla kita blk Ipoh sesama lg...hurrey...!!

No comments: