Thursday, July 14, 2011

Hadiah hari lahirku....

pics from google....

kasut pemberian suami lebih kurang design mcm ni cuma warna saya pilih adalah krim coklat





Bismillah dan salam buat semua.....



Walaupun pemberian hadiah adalah lewat namun bagi diri saya ianya sangat berharga.....Malam tadi adalah kesempatan terbaik buat kami suami isteri meluangkan masa bersama memandangkan suami saya agak sibuk kebelakangan ini.....Seawal jam 7 ptg suami telah pulang dari pejabatnya....Usai dari solat di masjid berhampiran dan setelah selesai segala urusannya di kedai motor, kami bergerak di Alamanda.....hajat suami utk membelikan hand bag buat isterinya namun setelah habis satu Alamanda kami jelajahi tapi xde satu pn yg berkenan di hati....At last, saya tiba2 bertanya pada suami boleh x tukar ke hadiah lain?suami mengizinkannya dan tanpa membuang masa saya terus memilih kasut.... ^_^




Memandangkan saya kini hamil 5 bulan dan saya masih memakai kasut yg kadangkala menyebabkan kaki saya terasa sakit jadi saya rasakan kasut adalah paling ideal buat saya ketika ini.....Setelah mendapat green light dengan pilihan kasut yg saya pilih, tanpa membuang masa suami terus membayarnya...TQ my dear suami, i love u so much....tiada kata yg sayang dpt luahkan melainkan semakin hari sayang semakin menyayangi diri abang.....insya-Allah, sayang akan berusaha menjadi isteri yg terbaik buat abg.....



4 comments:

Pija Madzlan said...

:) Kalau suami bagi...apapun tetap akan dihargai :)) semoga berbahagia

azira rais said...

Terima kasih kak Siti, doa2kan utk kami juga...kami baru merangkak2 ni dlm melayari kehidupan ebrumah tangga....

Baby said...

Happy belated birthday..Tahniah dah mengandung.Sorry baru tau coz baru balik dr berpantang..

azira rais said...

Terima kasih baby....

Alhamdulillah rezeki baby dtg time zira kawin aritu, dh melekat pn....^_^