Wednesday, April 8, 2009

2 April...

Alhamdulillah pada tarikh 2 April yg lepas usia ku genap 26 tahun, terima kasih mak kerana melahirkan Ya, x lupa juga utk bapak yg byk berkorban utk anakmu ini....Syukur sesgt aku dikelilingi dengan org² yg aku sayang.....
Jam 2 pagi aku terima msg ucapan dari 'dia'...suka sgt,wpun dh terlena bila dpt jer msg dr 'dia' buatkan aku tersenyum....Pukul 6 pagi, aku terima msg dari Bapak n one word yg buatkan aku selalu terharu, "Bapak sentiasa sayangkan Ya"...ungkapan ni x penah Bapak lupa tulis setiap kali msg dgn aku...Sebelum aku bersiap, 'dia' telefon aku n ucapkan selamat hari lahir,dh kali kedua dia ucapkan utk arini....Keluar dr rumah my best fren plak yg call n wish....Thanks utk semua ucapan n doa kalian, semoga kalian sentiasa dirahmati Allah walau di mana jua kalian berada....
Ptg tu aku balik on time, sbb ada temujanji dgn 'dia'....dia dtg sempena besday aku, yes i love it....Balik je dr ofis,aku amik dia kt ERL...kitaorg g mkn kt Warisan, disebabkan kesuntukan masa, aku juz bawak dia jalan² sekitar Masjid Putra jer sbb nk solat maghrib terus kt sana....Lepas Maghrib, aku hantar dia semula ke ERL...sekali lagi bila 'dia' jumpa aku dia wish lagi.... :-) :-)
Terima kasih kerana awk sudi dtg jumpa sy kat cni di hari istimewa sy, wpun awk kena ke Kemaman mlm tu jugak...sy hargai sgt² masa yg awk luangkan utk sy....
p/s:
Alhamdulillah, bila aku hantar dia ke KLIA mlm tu, aku berjaya kawal emosi ku wpun pd awalnya agak takut jgk kalo ter'emosi' plak depan dia.... (^_^)

3 comments:

Mummy Jannah said...

haahahahahaha....
owh...jumpe xgatw...

azira rais said...

eh kalo jumpa kena bgtau ke?rasanya dia dh bgtau kan...hehehe

Mummy Jannah said...

hehehehe