Monday, April 27, 2009

Aktiviti Hujung Minggu

Sabtu lepas ada janji temu dgn Kak Aini (SC)....selalu berhubung melalui telefon jer, so Sabtu lepas buat pertama kalinya kami berjumpa...Ingat lagi kitaorg berdua smpi x lena tido sbb nk pastikan pengesahan 'sesuatu'....hehehe...
Kak Aini dtg sorang jer, aku lak dgn Amri....kitaorg g lunch kt Kelab Tasik Putrajaya, aku smpi seawal jam 12.20 tghari, Kak Aini smpi kul 12.50 tghari....sementara nk tunggu Amri sampai, kitaorg g jenjalan sekitar Kelab tu (lenkali leh la kak Aini nk candle light dinner dgn asben dia, hehehe)...Masing² skip breakfast pagi tu sbb nk lunch sesama....Apa lg bila makanan smpi terus masing² melantak (x sempat nk amik gmbr) wpun main dish x smpi lg...Alhamdulillah, semuanya sedap² belaka....Terima kasih kak Aini sbb belanja kitaorg makan...pasni leh la belanja lg....tp lg best kalo yg len pun ada jugak....
Ari Ahad plak aku n Shida g jumpa dgn Maria (kwn kat universiti)...last kitaorg jumpa kt umah Dila aritu....catch up some story dr dia, Alhamdulillah diapn x lama lg nk bertunang dgn abg Is dia (insya-Allah bulan 7 katanya, cuma tarikh belum decide lg)...sambil² berborak abg Ei call kata nk jumpa, so kitaorg jumpa kt area Serdang je la...abg Ei nk bg brg utk bapak, x singgah lamapn sbb Yana n Akmal tgh tido dlm kete...
Dalam kul 3.30 kitaorg balik sbb Shida ada hal lepas tu....Mlm td dh kemas² brg nk bwk balik ke Ipoh....nanti lepas keje, aku dh nk balik Ipoh...tgh² mengemas, duk terfikir "apsal la aku x amik cuti ari isnin ni jer".....sempat la nk buat apa² yg patut...benda dh lepaspn, nk buat mcm mana kan....ni kalo bgtau kt 'dia' mesti 'dia' marah aku punya....(^_^)

No comments: