Wednesday, April 29, 2009

Away Until 11 Mei 2009

Insya-Allah pagi nanti (30 April 2009), mak, bapak n aku bersama dgn rombongan ustaz Yop Saidin akan menunaikan umrah...mudah2an segala2nya dipermudahkan buat kami, beroleh kesihatan yg baik dan mendapat umrah yg mabrur...Amin....
Di kesempatan ini aku nk memohon maaf kepada sahabat2 n kenalanku yg pernah tanpa sengaja aku menyakitkan hati kalian....halalkan makan minum aku selama ni....doakan kami selamat pegi n kembali ke tanah air yer....terima kasih atas segala nasihat n tunjuk ajar yg diberi kepada aku....
p/s:
1- utk adikku, jaga umh elok2....jaga diri n kesihatan.....
2-utk abg2ku....jenguk2la adik kt umah, kesian dia sensorang....
3-utk 'dia'-jaga diri baik2, sentiasa doakan utk kita tau, hati2 bila buat keje tu....jgn lupakan sy yer....huhuhu,sedey plak. Selalu dia yg tgglkan aku, kali ni aku plak....nanti awak balik, amik kete kt As yer...
4-utk ofismate ku-maaf yer terpaksa jaga ofis n cover keje aku sepanjang aku cuti ni....buat keje dgn hati ikhlas tau,jgn tensyen2 plak....

3 comments:

Wan Sajidah Ahmad Saburi said...

wah..xpelah...doakan kebahagiaan wan kat sana...:)smg selamat pergi n pulang...

Zaimun Yahyah said...

insyaallah... semoga zira n family selamat pg n balik... :)
doa byk2 bila dh smpai sana nanti.. bestnyer...!!!

azira rais said...

Wan n Zai,
terima kasih byk2 atas ucapan n doa kalian....(^_^)