Wednesday, April 1, 2009

BBBzzzz...

Tu jer yg boleh diluahkan, bila tgk dh lama jgk x update blog ku ini...boleh dikatakan masa yg tidak tepat utk aku menulis....baru² ni ofis aku ada program 5'S, kedudukan tmpt aku kt ofis dh berubah...so bz berpindah dan skrg aku dh kt tmpt baru dgn suasana baru... :-) Dalam masa yg sama, aku bz dgn Parlimen menyebabkan aku terpaksa stay smpi ke mlm...huhuhu, nasib baik la belum kawin....Balik umahpn duk fikir keje apa yg x siap lg, mana dgn boss aku cuti n kursus lg,aduh sedeynya....tabahkan la diriku ini....
Alhamdulillah, aku dengan Shida dh ok....sejuta kemaafan aku pohonkan pada dia sbb buatkan dia terluka dgn apa yg aku buat, dgn harapan satu hari nanti dia akan faham kenapa aku buat mcm tu....Hopefully persahabatan kami berkekalan walaupun satu hari nanti kami berjauhan, biar jauh di mata tp tidak di hati...(wah wah,sentimental plak),hehehe

8 comments:

Mummy Jannah said...

hepi birthday to you.......
semoga panjang umur n murah rezeki slu.....

azira rais said...

Terima kasih....
mana hadiah utk akak ni?

Mummy Jannah said...

nak hadiah????
balik ler cni...

azira rais said...

ada yer?mggu ni akak balik yer...Ela nk bg hadiah,yey yey...(^_^)

Mummy Jannah said...

ok.... jangan sedih2 yer....

azira rais said...

akak ok jer la, smlm leh jer gelak² time dia nk msk ke dlm...

Mummy Jannah said...

dalam ati siapa tau....
ela da nk dkt 2 minggu xjumpe ijam....
die g ekspo

azira rais said...

ooo ye ke, x jumpa tp masih blh berhubung lg kan?xpe,bila lama x jumpa br rasa rindu tu makin kuat...hehehe