Wednesday, April 22, 2009

Kenapa ada bintik² ni...?

Pagi td tgh² bersiap, perasan ada bintik² merah kt tgn kiri...sebelum ni penah mcm tu, tp x sebanyak arini....dlm kepala dh fikir mcm² (Nauzubillah), aku yg tgkpn naik geli dibuatnya sbb byk sgt...OMG, kenapa ni??
Tinggal seminggu jer sblm aku berangkat, mudah²an janganla aku sakit di kala mcm ni...Td mms kt bapak bintik² merah tu, bapak pesan suh g klinik cepat...huhuhu (benda yg paling aku x suker n kena pegi sorang). Nanti lepas keje aku kena g klinik jugak nampaknya....kawan², doakan yer moga² xde apa² yg berlaku yer.....

2 comments:

Baby said...

minta-minta tak ada apa la..pergi klinik cepat mungkin naik lepas demam ari tu kot..

azira rais said...

Harap²nya mcm tu la...huhuhu,doa²kan yer...
Zira link blog Baby tau...
thanks singgah...(^_^)