Thursday, October 20, 2011

Alhamdulillah.... ^_^

Bismillah dan salam buat semua....


Pertama sekali saya nk memanjatkan kesyukuran kepada Allah SWT yg mengkabulkan doa dan harapan saya dan suami....Pagi semalam saya berjaya juga booking Dr Hamidah utk menyambut cahaya mata kami yg pertama Disember nanti (insya-Allah) n tadi dah berjumpa dengannya...Lemah lembut orangnya dan kali ketiga suami dapat melihat hasil scan yang dibuat...kalo sebelum ni masih kecil lagi, sekarang dah nampak bentuk semuanya cuma x pasti sama ada suami memahami atau tidak jer...hehehe....Tadi juga Dr Hamidah buat scan 3D utk tunjuk wajah permata hati kami, namun our lil junior nih menyorok muka dia plak.....nampak sipi2 jer dari pandangan sisi.....(saje nk surprise kami yer,sayang kt awak ni)....


Alhamdulillah hasil pemeriksaan tadi, semuanya ok....kedudukan kepala bayi pun masih di bawah cuma dia belum masuk ke laluan nya lagi jer...Dr Hamidah kata dah 36 minggu insya-Allah dia akan masuk ke laluan (baby jgn berpusing sgt yer, kalo nk menendang atau mengeras x mengapa....kalo nk berpusing pun jgn pusing jauh2 sgt tau....i love u)


Saya juga berjumpa dgn seorang bakal ibu (pregnant 3 bulan)...kami bertukar2 cerita dan saya memberi serba sedikit nasihat n panduan kepadanya.....Simpati juga kepadanya kerana dia di Putrajaya tapi suaminya nun jauh di Sabah, mudah2an perpisahan hanya bersifat sementara yer dik....dan saya mendoakan agar masalah jantung dia yg berdegup laju hanyalah perasaan cemasnya sahaja dan bukan sebab lain, Amin.....Ya Allah, Kau peliharalah sahabat ku ini walaupun kami baru sahaja bersua muka....lindungi lah juga kandunggannya Ya Allah....




p/s :


mode nak balik Ipoh ^_^

No comments: