Monday, October 24, 2011

Selesai sudah... ^_^

Bismillah dan salam ari Isnin buat semua.....


Actually saya tengah mengantuk yg teramat sgt, saya gerak dari Ipoh kul 4 pagi tp terpaksa berpatah balik sbb tertinggal barang...end up saya dan suami gerak jam 4.30 pagi dari umah mertua.....Meneman plus sembang dgn suami membuatkan saya mengantuk dah smpi ofis ni....


Alkisahnya saya nk mencoret sedikit catitan pasal kenduri doa selamat Sabtu lepas.....Alhamdulillah semuanya berjalan dgn lancar wpun cuaca tidak menentu pada ptg hari di mana hujan sekejap reda sekejap lebat. Lebih merisaukan bila time Maghrib tiba2 petir menyambar kuat dan membuatkan rumah saya blackout seketika.....Sebelum kedatangan org Masjid usai solat Isyak, tiba2 hujan kembali mencurah ke bumi...doa saya panjatkan ke Maha Esa agar memberkati majlis kami dan Alhamdulillah hujan reda tidak lama sebelum kedatangan tetamu......walaupun agak penat (sungguhpun saya tidak membuat keje berat), namun pergerakan ke sana sini membuatkan saya cepat penat...tambahan pula ada masa2 tertentu sambil buat keje, saya mengendong ank sedara so bertambah la cepat kepenatannya saya rasakan......


Oh ye di kesempatan ni saya nk ucapkan jutaan terima kasih buat kedua ibu bapa saya yg mengadakan majlis buat saya....saya dan suami sgt2 terharu ditambah dengan kehadiran tetamu yg ramai....Juga kepada adik-beradik dan kakak2 ipar saya yg membantu melicinkan lagi perjalanan majlis.....Dan yg paling penting buat buah hati tercinta, encik suami...terima kasih tidak terhingga sbb menghulurkan pertolongan walaupun smpi diri sendiri x makan......i love u my dear, mmuah mmmuah....Last but not least buat tetamu2 yg hadir, terima kasih kerana sudi datang dan minta doakan segalanya dipermudahkn buat saya nanti dan semuanya selamat...Amin...love u all!!


No comments: