Monday, October 3, 2011

Aktiviti Minggu Lepas

Tahniah Shiera ;-)


Kami melepak kt luar dewan



Bismillah dan salam buat semua...

Last week adalah minggu yg agak memenatkan sehinggakan arini saya terasa malas utk pegi bekerja (mungkin disebabkan kekurangan rehat agaknya, hehehe....alasan!!). Khamis lepas keluarga Mak Ngah (belah suami) berkunjung ke teratak kami memandangkan anaknya Shera akan bergraduasi di PICC..Khamis mlm tu, kesihatan saya agak kureng memandangkan saya sakit kepala pada petang harinya.....Jam 9 mlm saya dh tido tanpa mkn malam, makanya suami saya yg menunggu kedatangan Mak Ngah sekeluarga.....Jumaat mlm saya membawa keluarga mak Ngah makan² kat area kolam pancing ikan kt Desa Pinggiran Putra...kami amik hidangan set utk 6 org, harganya berbaloi2 dan menunya juga lazat...Mungkin time saya mkn kerabu sotong saya x perasan cili padi, adalah jugak dlm 3-4 ketoi cili padi yg saya termakan tanpa sedar...Sudahnya mlm tu jugak perut saya meragam sampai hari Sabtu.....borak2 dan sembang2 tanpa sedar sampai ke 2.30 pagi......almaklumla sebelum ni x sempat bersembang n beramah mesra, so bila dh ke rumah kami mcm2 perkara kami sembangkan (ternyata saya ni ramah jugak ornya, hehe...cewahhh)

Esoknya saya menjamu keluarga Mak Ngah dgn manu nasi dagang Mak Mah.....nk masak masing2 terlewat bangun dek tido lewat mlm tadi, maka juadah segera je la nampaknya....hehehe...Jam 10 pagi, kami keluar dari rumah dan ke Bangi utk sesi 'bergambar di studio'.....pastu terus ke PICC.....time kt PICC sesekali perut saya meragam, mujurlah x teruk sgt.....Pas solat Asar, saya dan suami ke Bangi semula utk mengambil gambar...Pulang ke rumah menunggu keluarga Mak Ngah pulang dari PICC....Lepas solat Isyak, keluarga Mak Ngah berangkat pulang ke Kuala Kangsar.....Saya dan suami juga ke Bangi utk misi mencari barang2 baby.....Pulang dari Bangi singgah minum kt old town sat (ni mmg feveret suami yer, bkn saya...hehehe)


Ari Ahad, misi kami adalah ke Ikano (sekarang ni dikenali dgn IPC) disebabkan ada sales brg2 baby....Kul 9.50 pagi kami dah terpacak kt sna.....Membeli serba sedikit, pastu kami decide utk ke Bangi semula n continue shopping (time ni rasa duit mengalir mcm air jer, huhuhuhu).....Sampai rumah dlm kul 1.30 ptg, solat Zuhur pastu kami mempunyai misi mengemas rumah n membasuh kain n yg paling utama berehat....Lepas Asar kami ke rumah my best fren, Shida.....xtau la ni dikira kunjungan raya atau apa, tp saja dtg disebabkan dh beberapa kali saya tidak dapat ke rumahnya disebabkan kekangan waktu dan kadangkala suami saya bekerja sabtu ahad....Akhirnya janji dh ditunaikan, TQ to my dear hubby sbb temankan isterinya ke sana sini walaupun saya tahu dia juga penat n x cukup rehat plus kena plak buat keje dari rumah smpi x ckp tido dibuatnya sedangkan isterinya lena beradu.....i love u darling....


No comments: