Monday, October 10, 2011

Tarikh² Penting



Bismillah dan salam buat semua.....



Bertemu lagi di hari Isnin....alkisahnya xtau nk tulis apa tp tetap rasa nk menulis sbb nk kurangkan rasa tekanan, cewaah tekanan la sgt kn....hehehe......



Saya baru perasan dlm catatan kalendar saya, dlm bulan ni banyak beno yg bertandanya....dari hal urusan pejabat smpi ler ke urusan peribadi (mcm PA la plak)



Ok, tanpa membuang masa saya ingin coretkan beberapa tarikh penting pada bulan ini buat ingatan saya dan suami.....:-)



a) 7 Oktober 2011 - Pembentangan Bajet (xde kena mengenapun tp mmg catat dalam kalendar)



b) 7 Okt -9 Okt 2011 - bapak n mak cuti² n jalan² ke Hadyai...



c) 10 Oktober 2011 - genap 2 tahun bertunang (kena kira jugak ker wpun dh kawin??mmm, xpelah sekadar memori yg pernah dilalui bersama)



d) 12 Oktober 2011 - check-up kat KK Presint 9



d) 17 Oktober 2011 - Hari ulangtahun kelahiran bonda tercinta yg ke-58 tahun...love u so much mak!!



e) 20 Oktober 2011 - appointment dgn Dr. Hamidah kt Hospital Putrajaya



f) 22 Oktober 2011 - kenduri doa selamat kt Ipoh....iskh x sabo2 nk kumpul sume adik beradik, jumpa dgn ank2 sedara tersayang.....




Ok, tu je kot setakat ni....akan update kalo ada agenda baru menyusul...







p/s :

xtau kenapa skrg saya rasa gatal yg teramat sgt kt perut.....smpikan sy amik kesempatan time mengelap badan n mandi dgn menggosok sekuatnya smpi merah2.....letak minyak n lotion pn x memberi kesan, sekejap jer dh rasa mcm nk menggaru kembali....ohhh please helppp






No comments: